Miejskich rowerów nie ma. Co ze środkami w aplikacji KajTeroz?

Start sezonu Chorzowskiego Roweru Miejskiego się opóźnia i wiele wskazuje na to, że KajTeroz w tym roku w ogóle nie ruszy. Co więc ze środkami, które użytkownicy aplikacji mają na swoich kontach?

fot. KajTeroz
Chorzowski Rower Miejski Kaj Teroz

Jak informowaliśmy kilka dni temu, start sezonu Chorzowskiego Roweru Miejskiego KajTeroz stoi pod dużym znakiem zapytania. Wiele wskazuje na to, że w tym roku miejskie rowery w ogóle nie pojawią się na ulicach Chorzowa. Nie ma bowiem firmy, która miałaby obsługiwać system.

Do tej pory zajmowała się tym firma Nextbike, ale w tym roku zażądała za blisko 2 mln złotych. To sześć razy więcej niż w poprzednich latach. Przetarg został więc unieważniony i – jak podała Katarzyna Hohuł z Urzędu Miasta Chorzów – szukane są rozwiązania, które pozwolą na uruchomienie systemu, bez ponoszenia tak wysokich kosztów.

Co ze środkami na kontach użytkowników KajTeroz?

Rowery nie wyjechały, więc co ze środkami zgromadzonymi w aplikacji KajTeroz? Z takim pytaniem zwracali się do nas czytelnicy portalu chorzowski.pl. Zapytaliśmy więc chorzowskich urzędników.

- Zgodnie z rozdziałem XIII Regulaminu systemu KajTeroz, w przypadku rozwiązania (zgodnie z zapisami Regulaminu) Umowy z Użytkownikiem, środki te są zwracane – tłumaczy Katarzyna Hohuł z Wydziału Promocji i Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Chorzów.

Umowę można wypowiedzieć m.in. drogą elektroniczną na adres bok@kajteroz.pl lub przez formularz kontaktowy na stronie internetowej. Środki, które pozostały na koncie klienta, w ciągu maksymalnie 14 dni zwrócone zostaną na rachunek bankowy podany przez klienta.

Chorzów rower miejski Kajteroz

Może Cię zainteresować:

Problem z Chorzowskim Rowerem Miejskim. Zamiast KajTeroz będzie Rower Metropolitalny?

Autor: Maciej Poloczek

06/04/2022

Subskrybuj chorzowski.pl

google news icon