Zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miasta Chorzów. Powód? COVID-19

Od poniedziałku, 6 grudnia 2021 r., Urząd Miasta Chorzów funkcjonuje na nowych zasadach. Obsługa interesantów odbywa się po wcześniejszym telefoniczny umówieniu wizyty.

Chorzów Rynek Urząd Miasta

Zmiany w obsłudze interesantów – jak podkreślają chorzowscy urzędnicy – zostały wprowadzone w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców. Jest to związane z rosnącą liczbą zachorowań na COVID-19. Teraz, by załatwić urzędową sprawę trzeba się wcześniej umówić telefonicznie na konkretny termin.

Numery telefonów do Urzędu Miasta Chorzów

  • sprawy związane z rejestracją pojazdów i dowodami rejestracyjnymi - 32 4165132
  • sprawy związane z prawami jazdy, instruktorów nauki jazdy - 32 4165138
  • sprawy związane z dowodami osobistymi i ewidencją ludności: - 32 4165010

Pozostałe wydziały:

  • Wydział Architektury, Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej - 32 4165334
  • Wydział Zasobów Komunalnych - 32 4165121
  • Wydział Podatków i Opłat Lokalnych - 32 4165027
  • Wydział Usług Komunalnych i Ekologii – sprawy ochrony środowiska i gospodarki komunalnej - 32 4165413
  • Wydział Usług Komunalnych i Ekologii – Referat Gospodarki Odpadami - 32 4165028
  • Urząd Stanu Cywilnego - 32 2412749
  • Wydział Budżetu i Analiz - 32 4165108
  • Wydział Działalności Gospodarczej - 32 4165015
  • Wydział Edukacji - 32 4165402
  • Wydział Egzekucji i Windykacji - 32 4165134
  • Wydział Geodezji - 32 4165431
  • Wydział Informatyki - 32 4165304
  • Wydział Inwestycji Komunalnych - 32 4165438
  • Wydział Księgowości - 32 4165105
  • Wydział Kultury, Sportu i Turystyki - 32 4165313
  • Wydział Obsługi Technicznej - 32 4165328
  • Wydział Organizacyjny i Kadr - 32 4165307
  • Wydział Polityki Społecznej - 32 4165226
  • Wydział Promocji i Komunikacji Społecznej - 32 4165220
  • Wydział Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych - 32 4165627
  • Wydział Spraw Obywatelskich - sprawy wyborcze i inne - 32 4165229
  • Wydział Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności - 32 4165987
  • Wydział Zarządzania Nieruchomościami - 32 4165425
  • Wydział Zasobów Komunalnych - 32 4165121
  • Wydział Zdrowia - 32 4165238
  • Kancelaria Rady Miasta - 32 4165205
  • Straż Miejska tel. Alarmowy 986 - 32 2416145
  • Biuro Audytu i Kontroli tel. wew. 235 - 32 4165000
  • Biuro Inspektora Ochrony Danych Osobowych - 32 4165432
  • Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków - 32 4165415
  • Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów - 32 4165420
  • Biuro Zamówień Publicznych - 32 4165237

Urząd Stanu Cywilnego

Sprawy wydawania odpisów z akt stanu cywilnego załatwiane są bez konieczności telefonicznego umawiania się na wizytę. Inne sprawy tj. m.in.: rejestracja zgonu, rejestracja urodzenia, uznania dziecka, powroty do nazwiska po rozwodzie, zmiany imion i nazwisk, transkrypcje aktów zagranicznych, zapewnienia niezbędne do zawarcia małżeństwa, zaświadczenia, są załatwiane po telefonicznym umówieniu się na wizytę pod nr 32 2412749 lub 695 573 798.

Urzędnicy przypominają, że przed wejściem do budynku należy zdezynfekować ręce i umożliwić wykonanie pomiaru temperatury ciała. W trakcie wizyty należy z kolei zakrywać usta i nos, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Subskrybuj chorzowski.pl

google news icon