Stadion Śląski podpisał trzyletnią umowę z Pepsi

Stadion Śląski, legendarna chorzowska arena i PepsiCo, światowy lider w obszarze produktów spożywczych, podpisały umowę partnerską na 3 lata.

Pepsi

Umowa obejmuje m.in. wzajemne działania promocyjne i reguluje kwestie związane ze stoiskami handlowymi podczas imprez organizowanych Stadionie Śląskim. Planowane są także wspólne projekty marketingowe.

– Firma PepsiCo wykazała się dużym zrozumieniem potrzeb Stadionu Śląskiego. Od razu zauważono nasz potencjał i właściwie po pierwszych rozmowach byliśmy przekonani, że to właściwy partner do dalszych negocjacji. W międzyczasie pracowaliśmy również nad dużym projektem muzycznym, w którym PepsiCo chętnie wzięło udział – tłumaczy Grzegorz Kubicki, dyrektor marketingu Stadionu Śląskiego.

Pierwszy wspólny projekt to Pepsi Silesia Beats

Ten pierwszy wspólny projekt to Pepsi Silesia Beats, czyli realizowany dla Stadionu Śląskiego największy w Europie muzyczny live stream z udziałem najlepszych DJ’ów.

– Stadion Śląski jest dla wielu Polaków miejscem symbolicznym, które przeszło do historii z uwagi na wiele kulturalnych i sportowych wydarzeń z przeszłości, takie jak mecze naszej reprezentacji czy koncerty znanych światowych wykonawców. Aktualnie obiekt kontynuuje te tradycje, a nam zależy, aby zostać częścią tej historii – mówi Michał Machaj z PepsiCo.

PepsiCo poszukuje do działań promocyjnych partnerów, którzy zapewnią możliwość organizacji imprez dużego formatu. Stadion Śląski doskonale wpisuje się w te oczekiwania, co pokazał sukces Pepsi Silesia Beats. Impreza powiązana jest ze zbiórką pieniędzy na zakup specjalistycznego sprzętu medycznego dla śląskich ośrodków onkologii dziecięcej.

– Nasze firmy głęboko wierzą w społeczną odpowiedzialność biznesu. Dlatego tak dobrze się rozumiemy i jestem przekonany, że Pepsi Silesia Beats to dopiero początek wspólnych działań uwzględniających zarówno potrzeby naszych marek, jak i oczekiwania społeczne – zapewnia dyrektor marketingu Stadionu Śląskiego.

– Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca ze Stadionem Śląskim przyczyni się do organizacji wielu niezwykłych wydarzeń. Na całym świecie PepsiCo znana jest z różnorodnych przedsięwzięć, w tym licznych imprez muzycznych, które dzięki odpowiedniemu doborowi wykonawców trafiają do milionów widzów na całym świecie – dodaje Michał Machaj z PepsiCo.

Trzecia edycja pierwszego wspólnego projektu Stadionu Śląskiego i PepsiCo, czyli Pepsi Silesia Beats odbędzie się w ostatni weekend sierpnia.

fot. Stadion Śląski

Subskrybuj chorzowski.pl

google news icon