Podnieś jakość pozyskiwanych leadów z Google w kilku krokach. Oto praktyczny poradnik!

Stara marketingowa prawda mówi o tym, że nie liczy się ilość pozyskanych zapytań a ich jakość. Taka maksyma doskonale sprawdza się w dzisiejszych czasach, gdzie o każdego Klienta toczysz bój z wieloma konkurentami. Wysoki poziom rywalizacji o względy potencjalnych partnerów sprawia, że wykluczenie błędnego ruchu z Google urosło do rangi absolutnego obowiązku dla każdego przedsiębiorcy, który marzy o maksymalizowaniu zysków dzięki wyszukiwarce. Eksperci z firmy AFTERWEB podpowiadają, jak w kilku krokach zadbać o wysoką jakość zauważalnej większości leadów. Już nawet kosmetyczne zmiany w strategii mogą przynieść oczekiwane rezultaty!

497 afterweb źródło i anchory STANDARD

Efektywne SEO to nieskazitelne słowa kluczowe. Zdradzamy sekret ich optymalizacji

Ciężko wyobrazić sobie skuteczną wspinaczkę po drabinie organicznego rankingu Google bez doskonale wybranych słów kluczowych. Stanowią one fundament reklamy w wyszukiwarce. Na samym początku realizacji zwróć uwagę na to, aby pozycjonowanie stron internetowych opierało się wyłącznie o sprzedażowe frazy. Z jednej strony to drobny szczegół, natomiast z drugiej hasła ogólne lub powodujące ilościowy ruch na promowanym portalu rzadko przekładają się na sprzedaż produktów bądź usług. W ten sposób mocno zminimalizujesz ryzyko występowania zapytań, jakie z góry będą skazane na niepowodzenie. Na poziomie słów kluczowych zwróć uwagę również na geolokalizację. Sklepy internetowe i duże przedsiębiorstwa usługowe śmiało mogą reklamować się na całą Polskę. Nieco mniejsze biznesy, zwłaszcza lokalne, powinny być pozycjonowane tylko na wybrany obszar – województwo lub miasto, a w przypadku większych miejscowości nawet na dzielnice. Zawężenie lokalizacyjne odbiorców to kolejna zmiana do wdrożenia w Twojej reklamie.

„Nie zgaduj najlepszych fraz kluczowych dla Twojej reklamy Google. Żeby wyselekcjonować te najbardziej intratne, skorzystaj z darmowych oprogramowań, dostarczanych przez wyszukiwarkę. Do takich zaliczamy Planer Słów Kluczowych, podpowiadający najtrafniejsze rekomendacje oraz wskazujący poziom konkurencji na poszczególnych hasłach. Dzięki temu rzetelnie jesteś w stanie ocenić potencjał pozycjonowania, a podpowiedzi od algorytmu otwierają przed Tobą zupełnie nowe, nieznane wcześniej możliwości biznesowe.”

Źródło: https://afterweb.pl/

Google Ads daje możliwość pełnej kontroli nad reklamą. Nie bój się z tego skorzystać

Dzięki Google Ads, podnoszenie jakości pozyskiwanych zapytań jest bajecznie proste. To w tej chwili jedyne takie narzędzie na marketingowym rynku, które oferuje pełną kontrolę nad reklamą. Jako reklamodawca samodzielnie zadecydujesz o wysokości budżetu dziennego, miesięcznego i stawek CPC. Również geolokalizacja i rodzaj wybranej promocji nie stawiają przed Tobą żadnych ograniczeń. Warto jednak do kampanii Google Ads podejść z głową, aby ta przynosiła wysoki odsetek jakościowych leadów. Podobnie jak w przypadku pozycjonowania, także tutaj zadbaj o krystalicznie czyste, sprzedażowe słowa kluczowe. Usługi promuj lokalnie, e-commerce na skalę ogólnopolską. Eksperci zalecają również kontrolę udziałów w wyświetleniach na poszczególnych słowach kluczowych. Zwłaszcza parametr współczynnika na najwyższej pozycji powinien zwrócić szczególną uwagę reklamodawców. To on bowiem decyduje, czy realnie wygrywasz rywalizację z najgroźniejszą konkurencją w reprezentowanej przez Ciebie branży. Dopiero tak wykonana reklama w Ads może przynosić leady, jakie z łatwością zmieniasz na potencjalnych Klientów.

Subskrybuj chorzowski.pl

google news icon