Informacje

Informacje

Chorzów: Stadion Śląski podsumował rok 2020

Stadion Śląski, Pepsi Silesia Beats

Tytuł Narodowego Stadionu Lekkoatletycznego, nowe projekty i formaty imprez oraz tysiące widzów śledzących w sieci wydarzenia z Kotła Czarownic – tak w skrócie Stadion Śląski podsumował 2020 r.

Najważniejsze wydarzenie minionych 12 miesięcy to tytuł Narodowego Stadionu Lekkoatletycznego dla śląskiego giganta. Na Stadionie Śląskim co roku obywają się międzynarodowe mityngi, takie jak Memoriał Janusza Kusocińskiego i Kamili Skolimowskiej. Chorzowska arena gości podczas tych zawodów najlepszych lekkoatletów świata.

– Objęcie tytułu Narodowego Stadionu Lekkoatletycznego stało się jednym z kluczowych momentów w 64-letniej historii tego obiektu. To ukoronowanie naszych dotychczasowych starań podczas przeprowadzania mityngów lekkoatletycznych i potwierdzenie, że Stadion Śląski jest najlepszym miejscem dla wydarzeń sportowych międzynarodowej rangi – podkreśla Jan Widera, prezes Stadionu Śląskiego.

Organizację wydarzeń na Stadionie Śląskim utrudniła pandemia

Organizację wielkich wydarzeń w Kotle Czarownic w minionym roku utrudniała pandemia. Stadion Śląski musiał się dostosować do obowiązujących obostrzeń, ale wiele udało się zrobić tak w sferze sportu, jak i rozrywki.

- Z pewnością unikatowym wydarzeniem w skali kraju była organizacja Pepsi Silesia Beats. Czołówka najlepszych dj’ów kraju tj. Sikdope, Gromee, C-Bool, DJ Kris, DJ Kuba & Neitan, Blinders, Adam De Great, zagrała na Śląskim największe klubowe przeboje – czytamy w informacji Stadionu Śląskiego.

Projekt Pepsi Silesia Beats to trzy transmitowane w sieci imprezy, które oglądało w sieci blisko 100 tys. widzów. Finałowa edycja zakończyła się światowym rekordem - 12 DJ’ów zagrało wspólnego seta z 10 niezależnych konsolet, czego do tej pory nie zrobił na świecie jeszcze nikt.

Stadion Śląski w sieci

Stadion Śląski przypomina, że dużym zainteresowaniem internautów cieszył się także projekt „Aktywny Śląski”. Był to cykl treningów sportowo-rekreacyjnych publikowanych w formie video w social mediach.

- Materiały przygotowane wspólnie z instruktorami stanowiły doskonałą bazę treningową dla osób, które mimo pandemii nie chciały rezygnować z aktywności fizycznej. Każdy z wyemitowanych filmików zyskał oglądalność na poziomie kilku tysięcy widzów – czytamy na stadionslaski.pl.

W sieci odbyły się również obchody Dnia Dziecka na Stadionie Śląskim. Najmłodszym zapewniono wirtualne zwiedzanie Kotła Czarownic oraz koncerty ich ulubionych artystów tj. Viki Gabor oraz 4Dreamers, które oglądało w sieci blisko 10 tys. osób.

Imprezy z zachowaniem reżimu sanitarnego

Latem śląskim gigant otwarł się publiczność, ale z zachowaniem zasad reżimu sanitarnego. Po raz pierwszy przy stadionie zorganizowano kino samochodowe zorganizowane wspólnie z Instytucją Filmową Silesia Film i Festiwalem Transatlantyk. W trakcie wakacji można było tam oglądać najciekawsze produkcje filmowe ostatnich lat.

Pojawiła się też strefa rekreacji, czyli Tauron Silesia Beach. We współpracy z firmą Tauron Polska Energia i Górnośląskim Przedsiębiorstwem Wodociągów zorganizowano plażę na Stadionie Śląskim. Można było tam zagrać w siatkówkę plażową, posilić się w strefie gastro, a wieczorami zrelaksować przy muzyce na żywo.

fot. Stadion Śląski

© 2018 © Wszelkie prawa zastrzeżone

Search